Červenec 2017

Co mě naučili rodiče?

18. července 2017 v 16:27 | Sammy
Co mě naučili rodiče?

Že věci se dávají vždy na své místo? Ne, to opravdu nedělám.
Že pokud mi bude zle a nebudu vědět co dělat, můžu jít kdykoliv za nima? Tak to vůbec ne, to už se radši půjdu svěřit dopravní značce.
Že dítě je to nejcenější, co žena má? Spíš bych řekla, že je to přítěž a že i hadr na podlahu pro ní znamená víc.
Že pro mě rodiče udělají to, co mi na očích vidí? Ale kdepak, letní tábor je nadstandard, dvě morčata v nevelké kleci jsou nadstandard a nedivila bych se, kdyby byl nadstandard i to, že mi dají najíst.

Ale...naopak mě naučili:


Že si nic nezasloužím.
Že nechápou, jak můžu mít nějaký kamarádky.
Že jsem kráva blbá.
Že jsem hajzl a zmetek zasranej.
Že jsem strašně zlá, závistivá, protivná a nepřejícná.
Že jsem zbytečná.
Že moje názory jsou hloupé.
Že bych radši měla mlčet.
Že pravdu mají jenom oni.
Ať řeknu a udělám cokoliv, vždycky to bude špatně.
Že sny jsou od toho, aby se snily, ne aby se plnily.

Různé typy

4. července 2017 v 19:03 | Sammy |  Tipy a triky
1. Pijte na lačno vodu s citrónem.
2. Ke každému jídlu si dejte šálek zeleného čaje. Je zdravý a urychluje metabolismus. Ale nepřežeňte to, ideálně tak 2-5 denně. (Když budete pít denně alespoň 2 zelené čaje, měli byste už jenom tím zhubnout 2 kila za měsíc).
3. Pijte hodně vody
4. Jezte hodně melounu, jablek, okurek a rajčat. Na jejich kalorie se ani nedívejte, jsou zanedbatelné a navíc po tomhle neztloustnete. Zaprvé odvodňují a zadruhé mají hodně vlákniny, takže pomáhají trávení)
5. Snažte se jíst pravidelně a pokud možno snídat.
6. Když už vynecháte nějaké jídlo (třeba protože jste měli velký oběd s rodiči), pijte alespoň hodně vody, zelený čaj, vodu s citrónem atd. a hýbejte se! Nechcete si přeci zpomalit metabolismus.
6. Pořád se hýbejte. Snažte se všude chodit, ve volných chvílích cvičit, nebo se alespoň protahovat. Nuťte se sedět rovně.
7. Po jídle si nesedejte, nebo nelehejte. Jděte se projít, nebo se protáhněte.
8. Když rodiče nejsou doma, vyhoďte jejich kalorický oběd a udělejte si něco zdravého, nebo si kupte pořádný meloun.
9. Vyhazujte pečivo, ať to vypadá, že jíte "normálně"
10. Pokud vás sušenky lákají, vyhoďte je, ale semtam nechte obaly někde válet, nebo si je dejte do mikiny a tu dejte do prádla, toho si zaručeně všimnou. :D
11. Když vyhazujete oběd, ušpiňte talíř i příbor.
12. Kafe pijte bez cukru a bez mléka.
13. Pokud chcete pít mléko, tak odtučněné, nebo polotučné.
14. Jogurty nízkotučné
12. Místo másla a paštik si kupujte různé veganské pomazánky.
13. Místo bílého pečiva jezte celozrnné, nebo různé racio chlebíčky, nebo třeba suchary
14. Občas si zahřešte 😊

Deníček + jídelníčky

2. července 2017 v 17:11 | Sammy |  Jídelníčky, deníček
2.7. 2017
Snídaně: Bílý jogurt+ovesné vločky, kousíček omelety
Svačina: Meloun
Oběd: Rýže se zeleninou
Svačina: Műsli tyčinka
Večeře: Jeden rýžový chlebíček s česnekovou pomazánkou, rajče a Bistro. (Ono se to nezdá, ale má asi jenom 60 kcal, ale pozor, jenom Jarní kari a Kungpao, ty ostatní mají třeba 140)
Pohyb: Chůze
Pití: Voda, voda s citrónem, 5 zelených čajů
Shrnutí: No určitě po tom nepřiberu, ale asi ani nezhubnu. Mohlo by toho být míň a víc ovoce a zeleniny. Ale nejím po páté hodině, takže bych měla shodit i díky tomu. A mám super zprávu-vážím 54 kg!

3.7. Štve mě, že mě pořád pobolívá noha. Z ničeho nic už asi dva týdny, byla jsem i na rentgenu, ale nic to není, prostě jí musím mít v klidu. Jenomže na to jsem moc aktivní, ale už bych to fakt mohla alespoň týden vydržet. Potom začnu i víc jíst, protože budu moc chodit běhat atd.

Snídaně: Třetina proteinové tyčinky, activia műsli čokoládová
Svačina: Meloun
Oběd: Dva rýžové chlebíčky s česnekovou pomazánkou, červená řepa, kousek okurky, vejce na tvrdo, tofu. (Ještěže jel táta k vodě, kdyby tohle viděl, tak by ho omejvali. :D )
Svačina: Meloun, dvě a půl nějakých zdravých sušenek, bylo to šíleně předražené a koupila jsem si je jenom proto, že nám paní ve zdravce celou dobu stála za zády a pořád nám říkala, že to má hrozně moc bílkovin a že to vlastně není tak drahé, jak to vypadá. Tak jsem si radši něco koupila, aby to nevypadalo blbě. Ale jak všichni víme, tyhle zdravé věci bohužel bývají také kalorické.
Večeře: rýže se zeleninou

Povedl se mi vyhodit oběd (knedlíky s vajíčkem), protože tolik kalorií do sebe cpát nebudu, obzvlášť když to není nic zdravého, jednu snickersku, aby mě nelákala a dva kousky koláče.

Pití: Voda, voda s citrónem, 6 zelených čajů

Pohyb: chůze, nějaké cviky na hubnutí

4.7.
Snídaně: Jogurt Activia s čokoládovým mysli, kousíček jablka
Svačina: Nic
Oběd: Kuřecí kungpao s rýží
Svačina: Meloun
Večeře: Ovesná kaše z DM, s vysokým obsahem vlákniny a o 80% méně cukru
Pití: Voda, 5 zelených čajů, káva bez mléka a cukru
Navíc: Žvýkačky, jeden prášek na hubnutí z DM
Pohyb: Chůze, lehká rozcvička, pár přitáhnutí na hrazdě, 100 sedů-lehů
Vyhodila jsem housku, dva kusy koláčů a pár sušenek

5.7.
Váha pořád ukazuje 54. Křičící Tři týdny zpátky bych pro to vraždila, ale já potřebuju mít do neděle 53. A dneska jsem to zkazila snídaní. Měla jsem housku s máslem, salámem a sýrem. Křičící ALE nadruhou stranu bych si semtam měla dát i taková jídla, protože za dva a půl týdne jedu na tábor a nechci tam přibrat. Jo, pohybu tam bude opravdu hodně, ale změna jídla bude veliká.
Svačina: Jablečná přesnídávka
Oběd: Guláš s rýží
Svačina: Jogurt, mysli tyčinka, dvě broskve
Večeře: Brambory, rajče, kyselé okurky
Dnešek teda děs běs

6.7. Radši ani nebudu vše psát. :D Dnešek byl spíš cheat day. Ale zase piju dost zeleného čaje a navečeřím se v pět. ALE, od zítřka plánuju dietu jenom na ovoci a zelenině, tak snad budu mít v pondělí ráno tak 52 kilo. :)

7.7. Tak na sto procent jsem to nedodržela, ale šlo to.
Snídaně: banán
Svačina: nektarinka, meloun, klíčky
Oběd: brambory s volským okem
Svačina: jahodová dřeň, miničokoláda (asi 40 kcal), meloun a plochá broskev
Večeře: Zeleninový salát
Za dnešek je to +/- 600 kcal s odečteným pohybem.

8.7. Snídaně: Activia bílá sladká, kus melounu
Svačina: Hodně melounu
Oběd: Salát z okurky, salátu, rajčat, olivového oleje, citrónu a pepře a soli
Svačina: Nektarinky, meloun
Večeře: Kus melounu + to samé co k obědu
Pohyb: Chůze
Pití: Aloe vera, voda, 5 zelených čajů

9.7.
Snídaně: Kus melounu, ananasová mysli tyčinka
Svačina: Nic
Oběd: Hranolky s kuřecím řízkem (nedojedla jsem to), malinovka, džus Cappy
Svačina: Kus melounu, trošku rybízu
Večeře: Nic
Pití: Čtyři zelené čaje
Pohyb: Skoro 30 km na kolech,
Celkem (s odečteným pohybem): cca 730 kcal
Dnešek docela ujde, ale na ten oběd jsem si měla dát salát..😭 A mám skvělou váhu, 53 kilo! Když jsem blog před týdnem začala psát, měla jsem 55. Takže dvě kila za týden, jde to podle mých představ. Pokud to takhle půjde další dva týdny, mohla bych mít do tábora vysněných 49 kg! :o

10.7. Snídaně: Meloun
Svačina: Nic
Oběd: Polívka z pytlíčku
Svačina: Salát, rajče, vajíčko
Večeře: Bistro Jarní kari
Pití: 5 zelených čajů, voda, 2 kafe
Pohyb: Chůze
Celkem: Asi 500 kcal

11.7. Dneska cheat day

18.7. Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: gyros se salátem
Svačina: Nic
Večeře: Zbytek od oběda

Něco málo o mně

1. července 2017 v 9:57 | Sammy
Říkejte mi Sammy. Prozradím vám jen, že mám svátek v červenci, tak si typněte, je tam asi 17 ženských jmen. :) Jak už z názvu vyplývá, tento blog bude o hubnutí. Není to žádné pro-ana, ale ani o super zdravém hubnutí. Rozhodně jsem proti hladovění a téměř nejezení, ale uznejte sami, pokud je holka vysoká a poměrně hubená a přesto chce zhubnout pár kilo, asi to neschodí, když bude jíst samé výživné věci a 2000 kcal denně. Netvrdím ale, že si pro-ana blogy nečtu a nemám problémy s jídlem. Trochu v tom lítám, před rokem jsem trpěla záchvatovitým přejídáním, čímž jsem nabrala asi 5 kilo, což by nebylo tak hrozné, kdyby se mi většina neukládala v břiše. Tím, že jsem začala hubnout, jsem si tak nějak nad jídlem získala kontrolu, ale pořád z něj mám výčitky a hlídám si ho. Konečně se dostáváme k tomu, co vás zajímá asi nejvíc. Je mi šestnáct let, měřím 172 cm a vážím 55 kg. Při téhle výšce jsem měla nejmíň 49 kg (14 let) a nejvíc 57 (15 let). Cílová váha je 49 kg, ale samozřejmě počítám s tím, že si to neudržím po celý život a až budu starší, můžu mít třeba 55... Mám fotku z doby, kdy jsem měla asi 50 kilo a nebyla jsem nějak extrémě hubená, ale měla jsem hubenější ruce, stehna i břicho a byly mi víc vidět lícní kosti, takže jsem měla takovej protáhlejší obličej a taky mi víc vystupovaly klíční kosti. Ale neměla jsem žádnou podváhu, byla jsem zdravá. Chci se k tomu vrátit zpět. Celý život jsem byla hubená, tak proč bych teď měla být "tak akorát"? Nepopírám, že to vypadá hezky, ale ke mně prostě patří hubenost. A já si za tím půjdu. Na střední nastoupím o 6 kilo lehčí.