Deníček + jídelníčky

2. července 2017 v 17:11 | Sammy |  Jídelníčky, deníček
2.7. 2017
Snídaně: Bílý jogurt+ovesné vločky, kousíček omelety
Svačina: Meloun
Oběd: Rýže se zeleninou
Svačina: Műsli tyčinka
Večeře: Jeden rýžový chlebíček s česnekovou pomazánkou, rajče a Bistro. (Ono se to nezdá, ale má asi jenom 60 kcal, ale pozor, jenom Jarní kari a Kungpao, ty ostatní mají třeba 140)
Pohyb: Chůze
Pití: Voda, voda s citrónem, 5 zelených čajů
Shrnutí: No určitě po tom nepřiberu, ale asi ani nezhubnu. Mohlo by toho být míň a víc ovoce a zeleniny. Ale nejím po páté hodině, takže bych měla shodit i díky tomu. A mám super zprávu-vážím 54 kg!

3.7. Štve mě, že mě pořád pobolívá noha. Z ničeho nic už asi dva týdny, byla jsem i na rentgenu, ale nic to není, prostě jí musím mít v klidu. Jenomže na to jsem moc aktivní, ale už bych to fakt mohla alespoň týden vydržet. Potom začnu i víc jíst, protože budu moc chodit běhat atd.

Snídaně: Třetina proteinové tyčinky, activia műsli čokoládová
Svačina: Meloun
Oběd: Dva rýžové chlebíčky s česnekovou pomazánkou, červená řepa, kousek okurky, vejce na tvrdo, tofu. (Ještěže jel táta k vodě, kdyby tohle viděl, tak by ho omejvali. :D )
Svačina: Meloun, dvě a půl nějakých zdravých sušenek, bylo to šíleně předražené a koupila jsem si je jenom proto, že nám paní ve zdravce celou dobu stála za zády a pořád nám říkala, že to má hrozně moc bílkovin a že to vlastně není tak drahé, jak to vypadá. Tak jsem si radši něco koupila, aby to nevypadalo blbě. Ale jak všichni víme, tyhle zdravé věci bohužel bývají také kalorické.
Večeře: rýže se zeleninou

Povedl se mi vyhodit oběd (knedlíky s vajíčkem), protože tolik kalorií do sebe cpát nebudu, obzvlášť když to není nic zdravého, jednu snickersku, aby mě nelákala a dva kousky koláče.

Pití: Voda, voda s citrónem, 6 zelených čajů

Pohyb: chůze, nějaké cviky na hubnutí

4.7.
Snídaně: Jogurt Activia s čokoládovým mysli, kousíček jablka
Svačina: Nic
Oběd: Kuřecí kungpao s rýží
Svačina: Meloun
Večeře: Ovesná kaše z DM, s vysokým obsahem vlákniny a o 80% méně cukru
Pití: Voda, 5 zelených čajů, káva bez mléka a cukru
Navíc: Žvýkačky, jeden prášek na hubnutí z DM
Pohyb: Chůze, lehká rozcvička, pár přitáhnutí na hrazdě, 100 sedů-lehů
Vyhodila jsem housku, dva kusy koláčů a pár sušenek

5.7.
Váha pořád ukazuje 54. Křičící Tři týdny zpátky bych pro to vraždila, ale já potřebuju mít do neděle 53. A dneska jsem to zkazila snídaní. Měla jsem housku s máslem, salámem a sýrem. Křičící ALE nadruhou stranu bych si semtam měla dát i taková jídla, protože za dva a půl týdne jedu na tábor a nechci tam přibrat. Jo, pohybu tam bude opravdu hodně, ale změna jídla bude veliká.
Svačina: Jablečná přesnídávka
Oběd: Guláš s rýží
Svačina: Jogurt, mysli tyčinka, dvě broskve
Večeře: Brambory, rajče, kyselé okurky
Dnešek teda děs běs

6.7. Radši ani nebudu vše psát. :D Dnešek byl spíš cheat day. Ale zase piju dost zeleného čaje a navečeřím se v pět. ALE, od zítřka plánuju dietu jenom na ovoci a zelenině, tak snad budu mít v pondělí ráno tak 52 kilo. :)

7.7. Tak na sto procent jsem to nedodržela, ale šlo to.
Snídaně: banán
Svačina: nektarinka, meloun, klíčky
Oběd: brambory s volským okem
Svačina: jahodová dřeň, miničokoláda (asi 40 kcal), meloun a plochá broskev
Večeře: Zeleninový salát
Za dnešek je to +/- 600 kcal s odečteným pohybem.

8.7. Snídaně: Activia bílá sladká, kus melounu
Svačina: Hodně melounu
Oběd: Salát z okurky, salátu, rajčat, olivového oleje, citrónu a pepře a soli
Svačina: Nektarinky, meloun
Večeře: Kus melounu + to samé co k obědu
Pohyb: Chůze
Pití: Aloe vera, voda, 5 zelených čajů

9.7.
Snídaně: Kus melounu, ananasová mysli tyčinka
Svačina: Nic
Oběd: Hranolky s kuřecím řízkem (nedojedla jsem to), malinovka, džus Cappy
Svačina: Kus melounu, trošku rybízu
Večeře: Nic
Pití: Čtyři zelené čaje
Pohyb: Skoro 30 km na kolech,
Celkem (s odečteným pohybem): cca 730 kcal
Dnešek docela ujde, ale na ten oběd jsem si měla dát salát..😭 A mám skvělou váhu, 53 kilo! Když jsem blog před týdnem začala psát, měla jsem 55. Takže dvě kila za týden, jde to podle mých představ. Pokud to takhle půjde další dva týdny, mohla bych mít do tábora vysněných 49 kg! :o

10.7. Snídaně: Meloun
Svačina: Nic
Oběd: Polívka z pytlíčku
Svačina: Salát, rajče, vajíčko
Večeře: Bistro Jarní kari
Pití: 5 zelených čajů, voda, 2 kafe
Pohyb: Chůze
Celkem: Asi 500 kcal

11.7. Dneska cheat day

18.7. Snídaně: Nic
Svačina: Nic
Oběd: gyros se salátem
Svačina: Nic
Večeře: Zbytek od oběda
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Marťa Marťa | 17. srpna 2017 v 10:52 | Reagovat

Takhle podrobné jídelníčky jsem už dlouho neviděla :-D
Jen tak dál ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama